söndag 26 februari 2012

TBX

ÄNTLIGEN HEMMA♥

Jag har varit borta en massa nu, och har avnjutit det ganska regniga sportlovet på lite olika orter. Spenderade bland annat ett par dagar hos mormor i Halmstad! Det var hur mysigt som helst, vi åkte på spa och grejer. Tylösand Spa måste vara himmelriket på jorden, jag skojar inte. När jag blir miljonär så tänker jag köpa stället och ha det som tillflyktsort när jag bara vill fly ifrån vardagsvärlden.

I alla fall.

Imorgon är det skola igen, och jag undrar mest vart lovet tog vägen. Har lyckats göra lite skolarbete i alla fall, så är inte lika hjälplöst efter som jag var innan lovet! Nu ska jag dricka te och äta apelsin, kolla på Desperate Housewives och låtsas att jag fortfarande är en fri människa imorgon. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar