tisdag 10 april 2012

Saker som hänt idag


  • Jag började skratta som en hamschter när min kompis Rebecca skulle måla Sveriges flagga idag på matten, när vi spelade draw something istället för att räkna sannolikhet, och hon skämtade om att hon inte visste hur den ser ut. Sedan visade sig att hon inte skämtade.
  • Det har varit riktigt deprimerande väder idag. Liksom... jag kan stå ut med regn. Och blåst. Och kyla. Och fuktighet. Och allmän burrighet. Men inte allt på samma gång. (Tack gode gud för mina vantar)
  • Mitt intresse för ämnet Religion har återuppväckts! Åh, så intressant det är! (ej ironiskt)
  • Psykologiundervisningen blev helt plötsligt fuktansvääääääärt intressant, eftersom jag älskar att bli talad om för hur jag tycker och tänker och beter mig och borde bete mig enligt den allsmäktiga statistiken. (ironi)
  • Jag insåg att jag borde pluggat under lovet. (Fast det hade jag inte hunnit, har varit tokstressad under lovet också. Fast inte med skolgrejer) Men nu sitter jag här med äckligt mycket skolarbete och väldigt lite tid. Ooooops.
Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar