måndag 9 januari 2012

Back on the same old track.

Godmorgon!

Nu är jag tillbaka igen, redo att ta mig an den nya terminen och sådant. Fast nä. Men jag ska inte gnälla för mycket, har ju faktiskt varit ledig ett tag nu, och man kan ju hoppas på att man får en fin mjukstart när man kommer tillbaka till skolan.

Idag ska jag möta upp lite fint folk och åka till Rebecca i Lomma, och skånetrafiken erbjuder lite olika sätt att ta sig dit, så jag ska hitta ett så bra sätt som möjligt och be till gudarna att mitt skolkort funkar idag.Liiiite sniket är det ändå att skolkorten inte funkar på loven. Tågen går ju ändå?

Ett mer innehållsrikt och underhållande blogginlägg kommer, jag lovar! (Om inte annat så brukar Rebbi ha massa kul saker för sig!) Är nyvaken_chey_95 @ the moment så eh jaaaa.

Väl mött!
Totalt omotiverad bild på ett fint flaskskepp.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar