tisdag 10 januari 2012

My first day...

... heter det första avsnittet, första säsongen av Scrubs! #geekfakta

Men det var också min första dag i skolan idag, såhär efter lovet. Blandade känslor inför det faktisk: Jag älskar min klass och skola, men terminen som nu har börjat kommer inte att bli en dans på rosor direkt. Mitt nya schema för terminen är knas, som tur är så börjar det inte gälla förens vecka 3(?). Har väl också bestämt mig lite för att nu börjar det bli dags att ta tag i saker och ting och sluta skjuta upp massa saker. (inte aaaaalls "Nytt år, nya tider"....) Ska börja plugga i tid innan prov, gå och lägga mig i tid, sluta sega på SH, sluta skjuta upp saker som träning, städning, planering och alla andra måsten. Så det så.

Dock så var det helt klar kul att träffa alla igen, och när man väl tagit sig upp ur sängen och ut i kylan så är det lite mysigt med mörkret och pendlandet ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar