fredag 10 februari 2012

and then I said goodbye

Nu är jag hemma igen efter en sista dag i min nuvarande skola. Jag gjorde ungefär ingenting, förutom att springa runt och vara social och säga hejdå till folk. Det är lite vemdoigt ändå på så sätt att sluta, för trots att jag inte tyckte om min gamla klass finns det ju andra på skolan som jag tycker om och som jag kommer sakna väldigt mycket. Hur som helst har jag lovat att komma och hälsa på någon gång, så det är väl inte sista gången jag ser dem.

Helgen har väl ungefär ett mål och det är att skriva bakgrund. Är man rollspelsnörd så är man och den måste vara klar på söndag. Den här gången är det för att ansöka om at få spela örtlärare, men med tanke på att det är nio andra som också söker kan man väl mest bara hålla tummarna. Min dam är i alla fall i sjuttioårsålder och bor tillsammans med sin katt (catlady FTW!) som har väldigt många drag av min älskade Remus och som har haft ett minst sagt spännande liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar