tisdag 28 februari 2012

SOY MUY BIEN EN ESPAÑOL

Fast... eh?

Har dock lyckats skriva en hel(nåja, halv) berättelse på spanska! Första spanskaläxan jag gjort på länge, känner mig sjukt duktig och kreativ och allt sånt. Den handlade om en man i gråa kläder och med ett trist liv som drömde om att bli operasångare, men inte visste vad han skulle göra åt saken. Jag löste problemet åt honom och han fick ett riktigt happy ending. Hoppas att vem det nu än är som skriver min saga är lika snäll, jag vill också ha ett happy ending!

Saker som jag ska göra ikväll/nu:
1. Ge mig ut och springa med gangstermusik i lurarna.
2. Dricka rabarberte och fundera över livet.
3. Skriva några av de där inläggen som jag lovat att jag skulle göra idag.
4. Njuta av att idag är en fin dag.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar