tisdag 7 februari 2012

You'll be in my heart

Så, tänkte ta och uppdatera om den där förändringen som jag pratade om. Jag ska byta skola och i och med det så måste jag byta ridgrupp redan nu. Jag red min sista lektion med min förra ridgrupp (det känns lite hemskt att skriva så ja) igår och det känns väl lite småvemodigt. ekeby är den enda ridskola jag har ridit på och ridit har jag gjort i sex år nu. Den grupp jag har ridit i har jag dessutom ridit i i fyra och ett halvt av de åren, så det är ju ett tag. Vissa kan väl tycka att det verkligen är på tiden för en förändring då, men jag har verkligen trivts oerhört bra och min ridlärare har varit helt toppen. Nu ska jag byta till klubbens ridskola med stora hästar istället, så jag kanske får ha kvar henne, men jag vet inte än. Skolan är väl mindre sorglig att byta, men vissa fina människor kommer jag sakna där också, men livet går vidare och jag komemr både träffa dem och vara på ridskolan lite nu och då.

Jag och min första ponnykärlek och gamla sköthäst för fyra eller fem år sedan. Rent tekniskt är det väl kanske inte världens ästa bild, men just lyckan är fångad och det är den jag vill minnas.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar