lördag 31 mars 2012

Punkter

Vad jag verkligen vill göra:
  • Komma ifrån mitt sockerberoende
  • Träna. Träna. Träna. Hatar att vara förkyld, jag vill springa ju!
  • Köpa nya skor.
  • Skaffa ett jobb.
  • Sova likt Törnrosa.
  • Cykla Sverige-runt!
  • Åka till Afrika.
  • Träna.
  • Sätta upp mina hyllor så att jag kan få ordning på mitt rum.
  • Lära mig spela gitarr.
  • Skaffa glasögon.
  • Gå till Stockholm.
  • Hälsa på alla fina människor som är ack så underbara, men bor ack så långt bort.
  • Bränna en bland-CD
  • Träna
  • Se klart 7:e säsongen av DHW
  • Plöja alla säsongerna av diverse serier
  • Se alla filmerna i pappas filmbok som heter 1001 filmer du måste se innan du dör .
  • Köpa ett par riktigt snygga shorts.
  • Skaffa en katt.
  • Sluta vara allergisk mot katter.
  • Laga en trerätters supermegadunder-middag till min bästa kompis som älskar min matlagning.
  • Se Hungergames på bio igen.
  • Lyssna på mer musik
  • Åka till Danmark och låtsas att jag är på värsta utlandssemestern
  • Engagera mig politiskt
  • Ordna upp mina betyg
  • Ta hål i öronen
  • Baka cheesecake med hallon
  • Skriva en bok. Eller två.
  • Måla om min cykel
  • Gå igenom vår källare på jakt efter imba prylar
  • Klättra upp till toppen på ett tusen meter högt berg och se ut över världen
  • Träna.
  • Steka köttbullar
  • Läsa en riktigt, riktigt bra bok.
  • Ha ett snöbollskrig
  • Åka till Guatemala.
  • Lära mig hur tumblr funkar
  • Lära mig hur tvättmaskinen funkar
  • Spara ihop pengar till en riktigt, riktigt bra kamera
Och så vidare i all oääääändlighet!

En hel del är det... men det gör inget, jag har ju hela påsklovet livet på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar