fredag 2 mars 2012

isitfriday?

Yes, it is! Vad innebär då fredagar? Det innebär att igår var det torsdag, och att imorgon är det lördag. Det innebär att alla automatiskt är lite gladare (särskilt folket i norr som får lov nu), men också att folk blir mycket lojare och inte särskilt studiepeppade. Det innebär att jag har spanska och inte har gjort en enda liten läxa, men också att jag har idrott som jag lyckades glömma idrottskläder till och därför kan utnyttja till att plugga.

Det innebär också att det snart är helg och det äger på alla sätt och vis. Jag kanske ska få se Carmen på Malmö Operateater imorgon, och det äger ännu mer. Gud, om du ser till att jag får möjlighet att gå på operan så kommer jag att tro på dig för alltid. Fast nä. Nästan.

Min kameraskärm har gått sönder, och nu så fotograferar jag i blindo. Det leder till en hel del intressanta, spontana, roliga bilder men också till en massa frustration. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar