tisdag 20 december 2011

Ikväll blev idag, och idag blir ikväll, ikväll blir det mer, mer blir det snart, snart är det jul och... alla älskar väl jul? ♥

Igår så lekte jag tomtenisse hela dagen och gjorde klart alla julklappsinköp! I vanliga fall så min tidsoptimism i julshoppingen( och i alla andra fall) lika frekvent som köttbullarna är på julbordet, men i år körde jag på en trendbrytare och såg till att bli hyfsat klar i god tid. Och det känns asbra! Har slagit in nästan alla paket också, julmysigt värre.

Just nu chillar jag i skolans bibliotek, ska strax möta upp en vilsen och mycket söt spykist här på Katte för att sedan ta en fika och prata och fira att jullovet väntar kring husknuten, mysigt värre!

Är det bara jag som undrar var snön tog vägen? Förra året så var ju hela Sverige en enda fet snökoja mellan oktober och mars! (Nästan i alla fall...) Jag lovar, det är bara för att Autumn är här i år, på ett utbytesår ifrån Florida, för att bland annat få vara med om en vit jul. Vädermakterna trollar oss.


Nej, hamschters, nu ska jag läsa skoltidningen och dricka upp min julmust!
♥ Peace out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar