tisdag 6 december 2011

It's a death row pardon two minutes too late

JAG ÖVERLEVDE PROVET.

Misstänker att jag kommer att ha träningsvärk i armen imorgon, skrev som en skållad iller. Älskar den där känslan under prov när man känner att man att hur  mycket som helst att skriva och att det kommer att bli hur bra som helst. Dock så är känslan när tiden tar slut, man lämnat in provet och inser att en hel del av det man skrev var totalt utblommat, inte lika underbar. Men SKITSAMMA det gick säkert asbra. Nu ska jag bege mig ut och springa lite, varpå jag ska simma en kilometer. Känner mig galet rastlös i kroppen, don't know why, lika bra att göra något åt det.

1 kommentar:

  1. Men eller hur? Såna prov är underbara, så härligt när man bara yes, kan! Så var det dock inte för mig idag på HKK, hoppas det gick bra ändå :P

    *gos*
    Bea

    SvaraRadera