fredag 2 december 2011

It's Friday.

Fredagfredagfredagfredagfredag
Helg!

Trodde att dagen skulle bli o-bra, när jag vaknade idag. Försov mig lite, var astrött(skypa sent på kvällen<//3), var lite opepp på skoldagen osv. Men dagen har varit galet bra, trots allt! Bra lektioner, episk spontanfika på espressohouse med finaste Anna, AJ och Caroline, jag hann med ett vettigt tåg hem, nu har jag hela huset för mig själv och om några timmar väntar en mysig kväll med finaste bästa vän som jag inte träffat på evigheter. Livet leker.

Att jag måste plugga historia, matte och spanska hela helgen kanske inte är så kul, men jag försöker att se det ifrån den ljusa sidan. Det är åtminstone inte kemi eller biologi, alltid något!


Nu ska jag göra en gigantisk kopp te och leta upp något gott, onyttigt och värt i skafferiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar