torsdag 1 december 2011

Tröttis!

Det känns som att jag inte gör annat än sover emellanåt, men ändå så är jag konstant trött. Kan väl ha med alla timmarna skola, plugg, träning, socialt, projekt, planerin Jag har ingen aning om vad det kan bero på! Jaja, lär väl komma underfund med det så småning om.

Idrotten idag var nog en av de mest onödiga lektioner jag varit på på evigheter! Min knasiga mentorsgrupp som utan övervakning skulle spela basket resulterade i... ja, jag vet inte. Kaozknas, kan vi väl kalla det! På svenskan så kollade vi massor av filmer, som klassen gjort till Lilla Filmfestivalen. Lilla Filmfestivalen är en av Kattes många traditioner och idéen att alla ettor på skolan ska delas in i mindre grupper och göra en kortfilm på högst 70 sekunder är grymt kul! Idag så kollade vi då igenom alla klassens filmer, och alla var jättebra. Vinnaren, som alltså blir S1C's bidrag till festivalen var... "Dancing on Katte!"!


 Massa beröm till finisarna som gjort den! Älskar att de fick bland annat studierektorn, vår samhällslärare och mattanterna att dansa framför kameran. ♥ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar