fredag 23 december 2011

The near and the dear one, the old and the young

Bara en liten sammanfattning av gårdagen.

Först sjöng jag på skolavslutningen. Det lät ungefär så här:
Kvaliteten suger, jag vt, men det är den enda video jag har. Den duktiga gitarristen heter Samuel, en applåd till honom också.

Eftermiddagen tillbringades först hemma hos fina Jessika och sedan nere på stan. Jag skulle, enligt den information jag hade fått, stå och slå in paket, men det visade sig att det var festis och pepparkaksutdelning som stod på schemat för mig och Emma som jag gick runt med. Inte nog med det, vi skulle göra det utklädda till tomtenissar. Det var väl vad man kan kalla en spännande upplevelse i alla fall och i ärlighetens namn säger jag: Aldrig mer! Det fanns lite bra folk som kom och tog i alla fall, ett gäng killar i yngre tonåren som tog så pass många på en gång att korgarna blev väldigt mycket lättare och en liten pojke som var kanske ett år som sprang efter oss så fort han såg oss och ville ha festis. 

Vår favorit var ändå den här:

Sedan på kvällen gjorde jag knäck. Det var också spännande, speciellt när jag hittade knäcksmet i bhn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar