söndag 20 november 2011

duktig_chey_95

Snacka om att jag har varit produktiv den här helgen! Pga det akuta zombietillstånd som infunnit sig under den senaste veckan så inställde jag raskt alla helgens planer och satsade på att leva eremitliv och komma ikapp med allt jag ligger efter i istället. Och det har funkat jättebra! Har fått galet mycket gjort(dock så har jag minst lika mycket kvar, men jaja) och jag känner mig lite som en ny människa nä., nu ska vi inte ta i.
Igår storstädade jag rummet, sprang en rejäl runda, började jobba ikapp med spanskan som jag har hamnat back i, umgicks med familjen som var samlad för första gången på flera veckor. Idag har jag rensat en bokhylla och snart ska jag ta itu med massa skolarbete.

random bild på ütterst duktig tjej som alltid har varit lite speciell
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar