tisdag 8 november 2011

Men man bah liksom vaddå och hon bah liksom dah!

Ja, precis. Nej men, dagen har varit ganska bra!
Min klass är världens sötaste, i alla fall idag nu på morgonen alltid. Alla var ganska sömniga, och vår fina mentor lyckades nästan smitta oss med all sin sprudlande energi. Hon pratade om Napoleon och Wienkongressen, och trots att jag sov mig igenom just den delen av historian på högstadiet så var det ganska intressant.

Resten av skoldagen? Samhällskunskap, provgenomgång, chillande, lunch(potatismos ♥), föreläsning på universitetet. Bland annat om hur media påverkar oss, det låter intressantare än vad det var..

Nu ska jag göra lite nytta och städa mitt rum som ser förjä te och tagga simning ikväll!


 
Bilden är lånad ifrån weheartit.com, så fina bilder kan inte jag ta! </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar