måndag 28 november 2011

Le weekend

Har varit upptagen nästan hela helgen, därför och för att jag ara inte har orkat har det inte blivit något inlägg från min sida alls. Nu ska jag ta tag i det. Om någon undrar vad jag har gjort så kan jag berätta att i fredags var jag i stockholm och kollade på Globen Horse Show, i lördags var jag på ridskolan hela dagen och gjorde ungdomsledarsaker och i söndags så var jag först i kyrkan och höll i söndagsskola, sedan på stan och köpte födelsedagspresent till mamma och sedan hos hästen.

Globen var hur fint som helst och mina bilder gör det egentligen inte alls rättvisa, men jag tänkte ladda upp några av de som blev minst dåliga i alla fall.






Jag har typ hur mycket hoppbilder som helst om ni ville veta.



Det här var nog en av de finaste saker jag har sett hittills under mitt sjuttonåriga liv. Lorenzo heter han och håller på med frihetsdressyr. Så sjukt fint och sjukt häftigt att se tolv hästar lyssna, trots att han inte har något mer att styra med än kroppen och de spön han har i vardera hand.





Hihi, de här två var jag bara tvungen att ta. Först spelar de Hedwigs theme i öppningsnumret och sedan hittar jag gryffindorschabrak och slytherinspö på mässan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar