fredag 4 november 2011

Today I don't feel like doing anything

Det här har jag gjort idag som är produktivt:
1.Fixat klart med denna otroligt awesome blogg.
2. Ringt ett samtal
3.Hjälpt mamma att bära in matkassar.

Det här har jag gjort idag som inte är det minsta produktivt:
1. Tittat på serier
2. Slöat
3. Ätit glass
4. Lekt med min webcam
5. Läst lite i en bok som jag inte har läst på typ 100 år
6. Tagit en tupplur
7. Chattat med folk och fä
8. Plus ett antal andra rätt onödiga grejer.

Med andra ord har jag haft en sådan här slödag då man inte gör någonting utan mest bara är superslö. Det är i och för sig väldigt skönt, bara en aning oproduktivt. Å andra sidan har jag ju höstlov nu, så det är helt okej.




Japp, att lägga ut ett bildspel på sig själv som totalt osminkad och med mer eller mindre skitsexiga miner i ansiktet är en jättebra början. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Kanske. Fast först ska jag kolla på Desperate Housewives.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar