lördag 5 november 2011

Jakten på plånboken som försvann.

Nu när isen är bruten, så är det väl lika bra att köra igång med de seriösa(re) inläggen! Är ganska dålig på att berätta om alla mina företeelser om dagarna, tror jag. Idag så har jag varit massor med duktig och städat kök/hall/badrum och tagit hand om en fin Moa som inte mått så bra. Och så har jag hittat min plånbok! Eller plånka, som det tydligen heter i vissa random kretsar. Efter ett litet missförstånd mellan mig och lillebror så var min plånbok putsväck, och nu efter ett sökande som involverade samtliga personer hemma för tillfället så dök den till sist upp. (Den låg i en papperskasse med ren tvätt på ovanvåningen. Logiskt, verkligen!)

För tillfället så chillar vi med Martina Haag's krönikor, högläsning och mörk choklad. Hoppas att ni har det lika fint som vi!

Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar