lördag 12 november 2011

Myskväll och minnen ifrån inte så länge sedan.

Idag när jag kom hem ifrån skolan, så var jag så sinnessjukt trött att jag avbokade kvällens planer och gick i stället helhjärtat in för att ordna en mysig chill kväll hemma. Handlade, lagade middag(pizza♥), gjorde fint med levande ljus och grejer åt mig och syster söt. Resten av kvällen har tillbringats med att ordna med bildprogrammet till datorn(har inte gjort det förens nu, lat som jag är!), samt att rensa bland gamla bilder och minnas massor av tokiga, roliga och vackra saker som jag trots allt har varit med om. Saker som inte alltid finns som en aktiv tanke i huvudet, men som ändå existerar där inne som ett minne. Tufft värre!


Lite smakprov, ifrån mina gamla och nyare bilder, kan jag ju bjuda på!
























































Minst sagt smått och gott!
Att fånga vackra saker på bild är svårt, men övning ger färdighet så det är väl bara till att öva öva öva!
Godnatt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar