torsdag 10 november 2011

Nyttig, nyttig, nyttig, nyttig, choklad.

Egentligen så borde man ju vara lite nyttigare, det fick man ju klart för sig idag på idrotten när vi hade teoretisk genomgång på konditionsträning och grejer. Alla i klassen ska utifrån sina resultat på det senaste cooper-testet lägga upp ett mål och en träningsplan fram tills maj 2012. När jag fick höra det först så dog jag lite, men tänkte sedan att det kanske är bra att ha ett mål att sträva mot. Så mitt mål till i maj är att jag ska förbättra min tid med hela 1 minut!

Kan ju ta det som en spark i baken att bli lite nyttigare i övrigt också, så att onyttigheten känns bättre när man väl unnar sig, eller hur man ska säga. Får fundera på det där, hur jag ska göra med mina nyttighetsplaner framöver.

 Nu i eftermiddag så har jag levt på clementiner, toblerone och Mando Diao. Vem vet om det är nyttigt för kroppen, men det är sannerligen nyttigt för själen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar