tisdag 8 november 2011

Varför gör den så?

Ibland frågar man sig bara: Varför gör den/det så?
Varför låter tvättmaskinen så konstigt? Varför tar mjölken alltid slut lagom tills när jag vill göra varm choklad? Varför vägrar studiebidraget att räcka till allt som man vill göra? Varför lyckas sj's skithemsida höja priset på mina biljetter två sekunder innan jag ska köpa dem?
Men framför allt: Varför så "bryts" bloggsidan av efter mina inlägg? Rebbis hamnar ju i spalten som de ska? Jaja, livet äro outgrundligt!

Nu har jag i alla fall bokat tågbiljetter till Linköping! Skönt att ha det gjort. Idag ska jag sova tidigt mindre sent har jag bestämt mig för, får väl se hur det går med det...

Edit: Bara för att jag uttalade mig om det där mystiska sidbrytarproblemet så verkar det ha löst sig! Gillas skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar