måndag 7 november 2011

Oh, yes, jag har internet igen....

Nog för att jag var tvungen att åka till skolan för att få det, men i alla fall. Hemma har inte internet funkat alls på hela helgen.

Hur som helst, jag spenderade större delen av lördagen på ridskolan där jag sitter i ungdomssektionen. Vi anordnade en Halloweenövernattning med spökrunda och lite andra mer eller mindre läskiga saker. Jag hade både skrivit spökhistorien och var spöke ute på rundan och det var ganska intressant att se barnens reaktioner. När jag satt och läste spökhistorien var de flesta barnen livrädda  (det skulle jag också ha varit om det hade hoppat ut folk ur garderoben och jag inte hade varit beredd). Spökrundan tror jag de blev ganska rädda på, speciellt en grupp med nästan bara killar som skulle vara jättetuffa och inte bli rädda för någonting. En annan grupp ville krama mig, även om de stod och skrek när de gjorde det och i en grupp var det en tjej som sa "Säg till när jag ska skrika", till sin kompis. Vaddå grupptryck?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar